שכונת עיר ימים נתניה

שכונת עיר ימים נתניה

שכונת עיר ימים נתניה החלה להתאכלס בשנת 2008, כבר אז היה ברור שלשכונה פוטנציאל להפוך לאחד מאזורי המגורים המוצלחים ביותר בנתניה ובשרון בכלל. כיום, תוך שתנופת הבנייה בשכונה נמשכת, כבר ברור שהפוטנציאל שלה ממומש במלואו ואף הרבה מעבר לכך.

נתוני פתיחה מעולים

עוד בשלב התכנון כבר היה ברור שלשכונת עיר ימים נתניה נתוני פתיחה מרשימים שבכוחם להפוך אותה לפרויקט נדל"ן מוצלח במיוחד במסגרתו תוקם אחת מן השכונות הנחשקות ביותר בנתניה.
מיקומה של שכונת עיר ימים נתניה הוא לא פחות ממושלם. בדרום מערב העיר, באזור שהוא מן היפים בשרון, מצידו האחד שמורת טבע (שמורת האירוסים), מן העבר השני שכונת רמת פולג (מן המפוארות והמבוקשות בנתניה) ומלפנים מרבד ים כחול ורצועת חוף מקסימה שהיא למעשה הקצה הדרומי של טיילת נתניה הידועה. בנוסף לאלה יש לציין את הגישה הנוחה לכביש החוף, את אפשרויות התעסוקה הרבות המצויות במרחק נגיעה ואת שלל השירותים המתקדמים שמציעה העיר נתניה לתושביה.

מגדלי יוקרה ואוכלוסיה איכותית

שכונת עיר ימים נתניה עדיין נמצאת בשלהי תנופת הבנייה אולם כבר עתה ברור שהחברות המעורבות בהקמתה מקפידות לספק הלכה למעשה את כל שהבטיחו, תכנון מוקפד הכולל פארקים רבים, גישה נוחה לכל מגדל מגורים כמו גם אל והחוצה מהשכונה, אזורי מסחר ועוד.
בתום הבנייה יהיו בשכונה כ4,500 יחידות דיור, כולן במגדלי יוקרה (בני 14 עד 35 קומות) מן המרהיבים בארץ. בשכונה יחיו כ 18,000 תושבים ביניהם זוגות צעירים, משפחות של משפרי דיור, מבוגרים בגילאי פנסיה (שבחרו להעתיק מושבם אליה בזכות איכות החיים שהיא מספקת) ואף תושבי חוץ רבים מאירופה שרכשו בה דירות בהן יבלו חופשות אל מול הים.
השילוב של דירות יוקרתיות, פיתוח סביבתי מרשים ואוכלוסיה איכותית הוא ההופך את השכונה החדשה לפנינה של ממש. דירות ארבע חדרים נמכרות בה בכ1.8 מיליון שקלים, דירת חמישה חדרים בקו ראשון לים עולות בין 2.4 ל 2.8 מיליון שקלים, מיני פנטהאוזים כ 3-4 מיליון ומחירו של פנטהאוז מפואר עשוי להאמיר עד ל6 מיליון שקלים ויותר.

נוחות מכל הבחינות

לעיתים כשמדובר בשכונות מגורים חדשות נדרשות מספר שנים עד שתושביהן זוכים ליהנות משירותים ציבוריים מקיפים, אין זה המצב בשכונת עיר ימים. מיד עם תחילת האכלוס החלו לפעול בשכונה מוסדות ציבור כגון גני ילדים ומרכז קהילתי. עוד הוקמו בה מתקני ספורט (כולל מגרשי טניס), קניון המיועד לשרת את תושביה, מתנ"ס, בית ספר, פארק מרכזי, מספר פארקים קטנים וגינות ציבוריות, מסלולים להולכי רגל ולרוכבי אופניים ועוד.

מכיוון ששכונת עיר ימים נתניה שוכנת בסמיכות לשכונות וותיקות, איכותיות ומבוססות תושביה נהנים מן השירותים המקיפים לאזרחי שמציע אזור זה של העיר, קופות חולים, מוסדות לימוד, מרכזים מסחריים, קנטרי קלאב ואפילו הקונסרבטוריון העירוני נמצאים במרחק הליכה.

ייתכן ותתעניינו לקרוא גם את...