רכישת דירה בברלין

רכישת דירה בברלין – דברים שחשוב לדעת

טיפים לרכישת דירה בברלין

בשנים האחרונות הפכה ברלין לאחת הערים המבוקשות ביותר באירופה בכל הקשור להשקעות בנדל"ן. בירתה של הכלכלה החזקה ביותר באירופה, מושכת אליה לא מעט ישראלים המתעניינים להשקיע בנדל"ן. יתרון משמעותי של רכישת דירה בברלין עבור המשקיע הישראלי הוא, לדברי מומחים רבים, מספר הישראלים הגרים בעיר- כחמישים אלף, על פי ההערכות. פרט לישראלים, אשר עברו לגור בברלין לתקופות ארוכות או קצרות, מגיעים לעיר צעירים מכל העולם, הגורמים לעליות מתמידות בביקוש לדירות להשכרה. הוסיפו לכך את מחירי הנדל"ן, הנמוכים יחסית לערים אחרות בגרמניה ובאירופה כולה, ותוכלו להבין, עד כמה השקעה בנדל"ן בברלין יכולה להיות כדאית עבורכם. לפני שאתם ממהרים לשלוף את פנקס ההמחאות, מומלץ כמובן שתבררו כמה שיותר פרטים על הנכס אותו אתם עומדים לרכוש. במאמר קצר זה, ריכזנו כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון בתהליך רכישת דירה בברלין.

 היכרות עם העיר

כמו בעת רכישה של כל נכס בכל עיר בעולם, גם בעת רכישת דירה בברלין, יש למיקום השפעה משמעותית במיוחד על כדאיות העסקה. ברלין היא עיר גדולה מאוד, המחולקת לרבעים ולשכונות השונים מאוד זה מזה באופיים ובמחיר הדירות המוצעות בהם. מחירי הדירות בברלין נעים בין כמה מאות אירו למ"ר ועשויים לטפס עד כמה אלפי אירו למ"ר. הפרשי המחרים נוצרים לא רק עקב המיקום, הם מושפעים גם מאופי הדירות וממצבן.

 היכרות עם השוכרים

בברלין חיים כיום למעלה משלושה וחצי מליון תושבים. אין סיכוי שתצליחו להכיר  אפילו חלק קטן מהם, אבל כאשר אתם רוכשים נכס לצורך השכרה, אתם צריכים לדעת כמה דברים על קהל היעד שלכם. מה רמת ההכנסה שלו? היכן הוא עובד? מהן הדרישות שלו מדירה שכורה? רכישה של נכסים הנמצאים בקרבה לאזורי מסחר ואזורי תעשייה, המושכים אליהם עובדים מאירופה ומהעולם כולו, עשויה להתגלות כהחלטה טובה. גם נכסים הנמצאים בסמוך לאזורי תיירות עשויים להיות מקור להכנסות נאות, הודות לתנועת התיירים הערה שמאפיינת את ברלין.

 היכרות עם החוק  

בעלות על נכסים בברלין, כרוכה בלא מעט חוקים ותקנות. רכישת הנכס עצמו כרוכה בתשלום מס רכישה ועלות שכרו של נוטריון. גבייה של שכר דירה בברלין, דורשת פתיחה של חשבון בנק גרמני והתמודדות עם מילוי תקופתי של טפסים ודו"חות שונים בגרמנית. בנוסף יהיה עליכם לדווח על ההכנסות שלכם לרשויות המס בגרמניה ובישראל.

 השורה התחתונה

רכישת נדל"ן בברלין, נראית כעת כמו צעד כלכלי נבון, אבל מומלץ לא לעשות אותו, לפני שלומדים לעומק את היתרונות והחסרונות הגלומים בו.

 להצעות אטרקטיביות לרכישת נדלן בברלין , השאירו פרטים:

Fill out my online form.

ייתכן ותתעניינו לקרוא גם את...