קרקע להשקעה בחוף התכלת הרצליה

* התמונות להמחשה בלבד

קשה להאמין, אבל ממש דרומית למרינה הפסטורלית של הרצליה תוכלו למצוא שטח בתולי של אלפי דונמים בהם עוד לא נגעה יד קבלן. כצפוי, העניין בשטחים אלה, הנושקים לקו החוף של אחת הערים המבוקשות בארץ, העיר הצפונית של מרכז השרון, הרצליה, הולך וגובר. כיום עדיין ניתן למצוא מגרשים חקלאיים בשלבי הפשרה שונים בחוף התכלת, על קו החוף של הרצליה, למכירה.

ההזדמנות

מדובר, ללא ספק, על איזור מבוקש מאוד. באחת הערים בעלות המוניטין המחמיא ביותר בארץ, עם אוכלוסייה איכותית, מערכת חינוך נפלאה ושפע של מוקדי בילוי, תרבות, תעסוקה ופנאי, ועוד על קו החוף – הביקוש רק הולך ועולה לקרקעות הפנויות לרכישה באיזור.

סטטוס המגרשים בחוף התכלת אינו אחיד אולם כולם מגרשים חקלאיים בשלבי הפשרה שונים. כנראה שבשל מיקומם והאטרקטיביות שלהם, הם יופשרו. עם זאת, כמובן שלא ניתן לדעת כמה זמן יארך תהליך ההפשרה והבנייה מעל קרקעות אלו.

המחירים

ניתן למצוא כיום קרקעות בחוף התכלת הרצליה במחירים שמתחילים מחצי מליון (500,000) ש"ח, ועד מעל מליון. עלות השטח תלויה כמובן במיקומו, גודלו, וכן במקצועיות המוכר וזיקתו לתחום הנדל"ן. מגרשים באזור תוכלו לרכוש מפרטיים (אז כל תהליך הרכישה, המימון והבנייה על המגרש אינם מפוקחים ואתם לא נעזרים באנשי מקצוע שילוו אתכם) או מחברות נדל"ן ויזמים המתכננים מראש את הבנייה באיזור ומשתמשים במשקיעים פרטיים כבקבוצות רכישה שייהנו בעתיד מעליה משמעותית של ערך הנכס שלהם.

השווי הממוצע של מחירי הקרקע באיזור צפוי להכפיל את עצמו פי ארבעה עם הינתן היתרי הבניה ולהאמיר אף יותר לאחר תחילת הבנייה באזור והתקדמותה.

כמו תמיד, השקעה במגרשים חקלאיים היא השקעה לטווח ארוך

ניראה כי מדובר בהחלט באחת ההשקעות ששווה לבחון. עם זאת, אנחנו ממליצים לכל מי ששוקל לרכוש קרקע חקלאית, ראשית לוודא כי לאחר הרכישה הקרקע נרשמת על שם הרוכש בטאבו, ובנוסף, להשקיע אך ורק כסף שאינו מיועד לצריכה. השקעה במגרשים חקלאיים הינה השקעה שדורשת לעיתים סבלנות, אך הסבלנות פעמים רבות משתלמת והתשואה על ההשקעה היא עצומה.

לפרטים נוספים , השאירו פרטי התקשרות:

Fill out my online form.

ייתכן ותתעניינו לקרוא גם את...