פרויקט משכנות רוממה

פרויקט משכנות רוממה מתקדם: שני שלישים נמכרו

פרויקט משכנות רוממה בירושלים מתקדם שלב נוסף, לאחר שהנציגות הזמנית החליטה על מימוש האופציה על הקרקע בפרויקט בהיקף של 45 מיליון שקלים. הפרויקט מנוהל בקונספט של קבוצת רכישה ומשווק על ידי אנגלו סכסון. הפרויקט מאפשר רכישת דירה בלב הבירה החל מ-1.35 מיליון ש', ומכוון בעיקר לציבור הדתי.

הקרקע המדוברת משתרעת על שטח של 2.7 דונם בלב שכונת רוממה בירושלים, בפינת הרחובות תובל וירמיהו. מארגני קבוצת הרכישה הן החברות מעלות טל ו-הורייזן גרופ.

במסגרת שיווק הפרויקט נמכרו עד עתה 53 מתוך 78 דירות, שייבנו בשני בניינים בני 8 קומות כל אחד. הדירות בפרויקט הנן בנות 3, 4 ו- 5 חדרים, ומשתרעות על שטחים שלן 64-120 מ"ר.

מחיר דירת 3 חדרים בפרויקט בשטח של 64 מ"ר ו- 10 מ"ר מרפסת, עומד על כ-1.35 מיליון ש'. עבור דירה בת 4 חדרים ישלמו הרוכשים 1.895 מיליו ומחיר הדירות הגדולות ביותר בנות 5 חדרים עומד על 2.229 מיליון ש'. בנוסף, הדיירים יכולים לרכוש מחסן בבניין.

כאמור, הפרויקט מכוון לשיווק בציבור הדתי, וכולל מפרט טכני לפי צרכיו. כך למשל יש 2 מעליות שבת ו- 2 שעוני שבת. עוד יוקצו בפרויקט 1500 מ"ר לטובת שטחי מסחר.

רפי ולנסי, מנכ"ל אנגלו-סכסון פרויקטים, מציין: "מדובר בפרויקט אטרקטיבי ביותר, הן בשל מיקומו והן בשל המחיר האטרקטיבי בהשוואה למחירי השוק. העובדה שהפרויקט נמכר במסגרת גיבוש קבוצת רכישה מוזיל את מחירי הדירות בכ- 16% ממחירי השוק באזור".

ייתכן ותתעניינו לקרוא גם את...