השקעות נדל"ן בישראל

בניה ירוקה – פרויקט ימים נתניה

אם אתם מחפשים דירה חדשה לרכישה ורוצים לקבל תמורה מלאה בגין הכסף שלכם, כזו שתבטיח שגם אתם וגם הילדים שלכם תקבלו את הסביבה האיכותית ביותר להתגורר בה ואם אפשר גם נכס שהוצאות התחזוקה שלו יהיו כמה שיותר נמוכות. פרויקט "ימים" בעיר ימים נתניה היא בדיוק מה שאתם מחפשים.

"ימים" הוא פרוייקט יוקרה אשר הוקם בנתניה ממש בזמן האחרון. מדובר על פרוייקט שממוקם על רצועת חוף, אחת מהרצועות המרהיבות ביותר שיש בישראל. הפרוייקט ממוקם במיקום בלעדי בין שמורת פולג לשמורת האירוסים ומעניק חווית מגורים באמת ייחודית.

פרוייקט ימים נתניה כולל שני מבנים- ימים דרומי וימים צפוני, אלה פונים אל הפארק הנהדר ואל הים מן העבר השני. הים הנשקף מהחלון נמצא במרחק נגיעה מהבית והשכונה עצמה, שבה ממוקם הפרוייקט, היא שכונה מפותחת, יוקרתית ומבוססת היטב. בתוך השכונה עצמה תוכלו להנות מפתרונות ברמה הגבוהה ביותר הן מבחינת החינוך והן מבחינת חיים קהילתיים. בתי ספר (יסודי, חטיבה ותיכון), גני ילדים, מרכזים חברתיים וקהילתיים, בתי כנסת, מרכזים מסחריים, מקומות בילוי וכמובן הטיילת המקסימה שפרוסה לאורך החוף, ממש מתחת לבית, כל אלה הם רק טעימה מכל פתרונות התמיכה שקיימים לצידו של פרוייקט עיר ימים.

הפרוייקט נמצא במיקום אסטרטגי לצידם של כבישים מרכזיים שיאפשרו לכם להגיע תוך זמן קצר למרכז גוש דן בין אם זה דרך כביש 4, כביש החוף או כביש חוצה ישראל.

יתרונות הבניה הירוקה

מעבר לכל השפע שמציע פרוייקט המגורים עצמו והשכונה שבה הוא ממוקם, מעבר לים שנשקף מהחלון ולמרות שחוץ ממנו לא צריכים עוד דבר, לפרוייקט עיר ימים נתניה יש עוד יתרון אחד מובהק, העובדה שהוא נבנה על פי תקן 5281 לבניה ירוקה. התקן לבניה ירוקה מגדיר קריטריונים ברורים ומובחנים על בסיסם מתבצע תכנון ויישום של הבניה תוך שמירה על איכות הסביבה וחסכון משמעותי בניצול משאבים הן לטובת הבניה והן לטובת השימוש במבנה. משמעות הדבר מבחינתו של הדייר שהולך להתגורר בדירה כזו הוא דו כיווני. ראשית אנחנו יודעים שאנחנו הולכים לגור בדירה שהיא מאד ידידותית לסביבה, שנית עלות התחזוקה של הדירה הזאת הולכת להיות זולה באופן משמעותי מתחזוקה של כל דירה אחרת. תקנות הבניה הירוקה מאפשרים לחסוך באופן ניכר בהוצאות החשמל והמים גם ברמה הפרטית וגם ברמה הכוללת של תחזוקת הבניין כולו כך שלמעשה מדובר על אחת מהעסקאות היותר כלכליות שיש במדינה כולה.

פרוייקט ימים נתניה מציע שילוב יחודי של רמת איכות ויוקרה מקסימליות במחיר המינימלי שרק יכל היה להיות.

לצד ובנוסף לכל היתרונות שנמנו עד כה, דירה בפרוייקט כשזה היא השקעה לטווח ארוך שתוכיח את עצמה גם מבחינת איכות החיים שהיא מציעה וגם מבחינה פיננסית.

למידע נוסף על פרויקט היוקרה בעיר ימים נתניה היכנסו לאתר חנן מור.

רוצים לקבל הצעות על דירות ופרויקטים חדשים בנתניה? השאירו פרטים

Fill out my online form.

ייתכן ותתעניינו לקרוא גם את...