סוכנויות המתמחות בשיווק דירות יוקרה בתל אביב

כולנו יודעים כמה קשה זה למצוא דירות בתל אביב , וזה קשה כפליים כשמדובר בנכסים אקסקלוסיביים כמו דירות יוקרה. דירות יוקרה הן מצרך נדיר וקשה לאיתור בשוק הנדל"ן של תל אביב. לכן, אם המקצוע שלכם לא קשור לעולם הנדל"ן ובתוך כך לענף התיווך, הסיכוי שיהיה שתצליחו לאתר דירה כזאת הוא די קלוש. ספק גדול אם תוכלו למצוא דירת יוקרה בעיר הגדולה בפרק זמן קצר.

 הדרך הטובה ביותר והקלה ביותר היא לשכור סוכן נדל"ן או סוכנות נדל"ן שמתמחים במכירה, השכרה וקניה של דירות יוקרה בתל אביב. ושיכולים להקל עלינו את החיפוש ולהפוך את החיים שלנו להרבה יותר נוחים.

 אתם אף פעם לא לבד!

 יש מספר סיבות שבעטיין מומלץ לפנות לסוכנות ייעודית שמתמחה בדירות יוקרה בתל אביב, נעמוד על העיקריות שבהם:

 ❖      זמן – כפי שכבר ציינו, כאשר אנחנו פונים לסוכנות נדל"ן מקצועית היא חוסכת לנו הרבה מאוד זמן שהיינו משקיעים בשיטוט ובחיפוש אחר דירות יוקרה בתל אביב. כאשר אנחנו פונים לסוכנות נדל"ן היא מקשיבה לצרכים שלנו, להעדפות שלנו, לסטייל, לגודל, לסוג המבנה וכל המאפיינים שאנחנו מבקשים למצוא בדירת היוקרה שלנו ורק אז אותה סוכנות יוצאת ומחפשת עבורנו נכס מתאים. היא מצמצמת את האפשרויות עבורנו ומציגה לנו רק את דירות היוקרה שמתאימות לנו, כך שאנחנו בסופו של דבר בודקים רק את הדירות שמתאימות לנו בתל אביב. או במילים אחרות: כדי למצוא דירת יוקרה צריך יותר מכמה סופי שבוע פנויים.

 ❖      הגדלת מאגר דירות היוקרה – בניגוד לשוק הדירות המסורתי, מוכרי דירות יוקרה נמנעים, פעמים רבות, מלפרסם באופן פומבי את הדירה שלהם. הם מעדיפים לשמור על דיסקרטיות ועל הפרטיות שלהם ונוטים לפנות לסוכנויות נדל"ן שמתמחות במכירת דירות יוקרה. בדיוק משום כך אם נחפש דירות יוקרה בתל אביב באינטרנט או בעיתונים – במדור הנדל"ן, סביר מאוד להניח שלא נחשף לכל דירות היוקרה שבשוק. למעשה נחשף רק לחלק מועט מהן. רק כאשר נפנה לסוכנות נדל"ן שמשווקת דירות יוקרה נוכל לקבל את התמונה היותר גדולה ואת המאגר האמיתי.

 ❖      מקצועיות – כאשר מתקלקל לנו הרכב אנחנו הולכים למוסך, כשאנחנו חולים אנחנו ניגשים לרופא וכאשר אנחנו צריכים מצרכים לעוגה, אנחנו הולכים לסופר. סוכני נדל"ן הם אנשי מקצוע שלמדו, השקיעו והתמחו בתחום. הם מכירים את שוק דירות היוקרה בתל אביב יותר מכל אדם: הם מכירים אזורים בעיר, את מחירי השוק, פסיליטיז, את מלאי הדירות הפנוי בתקופה מסוימת והם מתעדכנים תדיר בנכסים הפנויים או אלו שכבר נמכרו/הושכרו. ולכן, סוכנויות מקצועיות אלו יכולות למנף את הידע, הניסיון והמקצועיות שרכשו במהלך השנים על מנת לעזור לנו למצוא את דירת היוקרה הנכספת בתל אביב ביתר קלות ובמינימום כאבי רא וריצות מיותרות.

  ❖   הקליקה הנדל"נית – סוכן נדל"ן מקצועי מציג עוד יתרון חשוב והוא היותו מקושר לאנשים הנכונים בקליקה הנדל"נית. סוכני נדל"ן לא קופאים על שמריהם, הם עובדים, רצים, בודקים ומדברים עם אנשים, יזמים, מוכרים וקונים. הם יכולים לשמוע על דירת יוקרה למכירה עוד לפני שהיא מוצעת באופן רשמי, וכך בעצם לייצר עבורנו יתרון תחרותי. אם נדע לפני כולם על דירת יוקרה מתאימה שמתעתדת להימכר, הרי שהסיכוי שנוכל לקנות אותה לפני שתהיה לנו תחרות – גדולה לאין ערוך.

ייתכן ותתעניינו לקרוא גם את...