קרקעות הנשיא רחובות

מתי כדאי לקבל ייעוץ נדל"ן מקצועי ?

ייעוץ נדל"ן

שוקלים לקנות בית למגורים? מוכרים מגרש או נכס נדל"ני? מרגישים שכל העניין קצת גדול עליכם? מתקשים להשוות בין הנתונים "היבשים" ולמצוא השקעה טובה שתהיה גם רווחית? מתקשים להתמודד במערכת היחסים בין המוכר לרוכש בעסקאות הנדל"ן בארץ, על סבך ניירותיה, הסכמיה והצרכים הבירוקראטיים שלה? יכול להיות שכדאי לכם לשקול קבלה של ייעוץ מקצועי, ממומחי נדל"ן שתפקידם ללוות אתכם במהלך מכירה או רכישה של הבית המושלם עבורכם.

מיהו יועץ נדל"ן?

יועץ נדל"ן הוא מומחה בתחומי רכישת ומכירת נדל"ן. השכלתו לרוב בתחום המשפטים (הוא עורך דין, בדרך כלל כזה המתמחה בהסכמים, חוזים, ועיסקאות נדל"ן), ויש לו היכרות עמוקה ורחבה עם שוק הנדל"ן היום בארץ. הוא מכיר פרוייקטי בינוי רבים, מחירים, יתרונות וחסרונות, מכיר ועוקב אחר התנהלות השוק, והוא יודע לייעץ בנוגע לבחירת השקעה נדל"נית. הוא מתמחה בהסכמים וחוזי נדל"ן ויידע ללוות בהתנהלות מול הרוכשים או הקבלן  המוכר, תוך שהוא דואג לאינטרסים שלכם ומקפיד שכל החוזים אליהם תתחייבו ישרתו אתכם היטב.

מה יכול יועץ נדל"ן לעשות עבורכם?

יועץ נדל"ן מלווה את לקוחותיו לאורך כל התהליך של זיהוי ורכישת נכס נדל"ני. הוא מייעץ בתהליך מציאת נכס מתאים, ומסייע להתמודד בסבך ההסכמים, החוזים והבירוקרטיה המאפיינים את שוק הנדל"ן בישראל. יועץ הנדל"ן יידע להמליץ על פרוייקטים וללוות כל לקוח (בין אם קונה ובין אם מוכר) לאורך ההתקשרות ועד לסיום מוצלח של העיסקה. הוא שומר על לקוחותיו מפני הסכמים דרקוניים אל מול גופים גדולים כמו חברות קבלניות ומוודא כי כל הנקודות החשובות (האפשריות) ללקוח מוזכרות בהסכם ומכובדות על ידי הקבלן.
יועץ נדל"ן מציע שירות הן למוכרים והן לרוכשים של נכסי נדל"ן.

האם שווה לי להיעזר בשירותיו של יועץ נדל"ן?

רכישת נכס נדל"ני הוא העיסקה הכלכלית היקרה ביותר שרובינו נעשה במהלך החיים. אין ספק, שברכישה של בית אנחנו גם מאפשרים לעצמינו מקום לחיות בו, אבל גם מבצעים בחירה כלכלית שיש לה משמעויות. אם נוכל לקבל החלטה שתיטיב עימנו ועם המשפחה שלנו בשני המישורים, לבחור בית מושלם למשפחה שהוא גם השקעה נדל"נית משתלמת, נרוויח גם מפה וגם מפה.
אין ספק שההשקעה בשכירת שירותיו של יועץ נדל"ן מתגמדת ביחס למחירי הנדל"ן ולתשואה שאתם עשויים להרוויח לאחר הייעוץ. ולכן, אם אתם מרגישים שהייתם רוצים עוד זוג עיניים מקצועיות שיתבוננו, ישקלו וייעצו לכם בנוגע לנכס הנדל"ני שאתם עומדים לרכוש במיטב כספכם (בדרך כלל אפילו קצת יותר) יועץ נדל"ן יכול לעזור, והרבה.

ייתכן ותתעניינו לקרוא גם את...