תיחזוק של דירה להשקעה

מה הקאץ'? דירות בפחות ממיליון שקל

קשה לקנות נדל"ן היום. אם אתם לא אילי הון וכל מה שאתם מבקשים הוא קורת גג למשפחה שלכם, בוודאי גם אתם שואלים את עצמכם – איך אני משיג הון התחלתי לרכישת דירה, אפילו אחת כזו קטנה והתחלתית? איך אעמוד בתשלומי המשכנתא שעל מנת "לספק את הסחורה" יצטרכו להיות ממש, ממש גבוהים ביחס להכנסת המשפחה החודשים כיום?

יש דרך אחד לרכוש דירה בלי "להפסיד את התחתונים" כמו שאומרים, והיא להתפשר על מאפייני הדירה ולרכוש אחת בפחות ממיליון ש"ח. היום, בשנת 2015 זה כבר הרבה יותר נדיר ביחס למחירים הממוצעים של דירות לפני חמש שנים – אבל זה בהחלט אפשרי. רוצים לדעת על מה תתפשרו אם תבחרו ללכת בדרך הזו? הרשימה המלאה – לפניכם

מיקום, מיקום, מיקום

מיקום הדירה שלכם משפיע על שעות הנסיעה לעבודה בבוקר, המרחק מן ההורים (משמעותי במיוחד אם אתם מתכננים תינוקות בקרוב…), וגם את השכנים שלכם, שהופכים חשובים ככל שאתם מוצאים את עצמכם רחוקים מ"שטח מוכר". מהי המשמעות של להתפשר על המיקום? הנה כמה נקודות חשובות לפניכם:

  • אם אתם מתפשרים על המיקום בתמורה לעוד שעות נסיעה בבוקר, קחו בחשבון את התוספת למחירי הנסיעות. יכול להיות שבחישוב הסופי בעצם "תתפשרו" על דירה יקרה יותר.
  • לעיתים, הבחירה במגורים באזור פריפריאלי הופכת להיות מתנה גדולה – אם השכנים דומים לכם מבחינת אורח וסגנון חיים וניתן ליצור קהילה מקומית משפחתית. וודאו שקהילת האזור היא כזו שתוכלו "להרגיש בה בבית"
  • לעיתים קרובות פרוייקטים המוצעים באזורים מרוחקים ופריפריאליים מציעים תוואי סביבתי אטרקטיבי, עם שפע של "ריאות ירוקות", פארקים, מסגרות חינוך, אזורי תעסוקה ובילוי. בידקו שהפרויקט שאתם שוקלים לרכוש בו דירות נמצא באזור שהתכנון הסביבתי שלו עונה על צרכיכם.
  • דירות שנמכרות מקבלנים בפחות ממיליון ש"ח במיקומים פחות אטרקטיביים הן בדרך כלל דירות מרווחות, בסטנדרט בניה גבוה ומפנק ובתכנונים אדריכליים חדישים. אל תתפשרו על דירה שאינה עונה על צרכיכם במיקום לא מושלם – תוכלו למצוא דירות מושלמות, אם אתם מתפשרים על המיקום

דירות קטנות בפחות ממיליון ש"ח במרכז

בשנת 2015 נמכרו דירות בפרוייקטים חדשים בפחות ממיליון ש"ח גם במרכז, למשל – בחריש (ממש על הגבול עם אום אל פאחם ועין איברהים, כארבעים דקות מרעננה, חריש מציעה תשתית נפלאה למגורים, עם אוכלוסיה שהיא ברובה מסורתית או חרדית) ואפילו בראש העין ניתן למצוא פרוייקטים עם דירות שלושה חדרים קטנות יחסית, בפחות ממיליון ש"ח.

בחרו בחכמה

הבחירה בדירה המושלמת עבורכם תדרוש מכם התייחסות לגורמים שונים, ביניהם מאפייני הדירה עצמה, מאפייני המיקום שלה (והתכנון העתידי שלו) והמחוייבות הכלכלית שתוכלו לשאת בה – לא רק היום אלא בעשרות השנים הבאות. אם התקציב שלכם מוגבל, חשוב שתבחרו מראש על מה אתם מתפשרים ושתיכנסו לכל עיסקת נדל"ן בעיניים פקוחות. כל בחירה שתקבלו תשפיע לחיוב או לשלילה על איכות החיים שלכם והבחירות המשפחתיות בעתיד. בהצלחה!

לרשימה המלאה של  דירות בפחות ממיליון שקל – הקליקו כאן!

ייתכן ותתעניינו לקרוא גם את...