השקעות נדל"ן בחו"ל – כל האפשרויות

מעוניינים להשקיע בנדל"ן? חשבתם על חו"ל? לא יודעים איך להתחיל? המאמר הזה בשבילכם!

למה בחו"ל?

בהשקעות כמו בהשקעות, ככל שתשקלו יותר אפשרויות כך גדל הסיכוי שתמצאו את האפשרות הרווחית ביותר עבורכם. במדינות העולם תוכלו למצוא פניני נדל"ן בשלבי פיתוח ראשוניים עם אפשרויות לתשואה שבארץ קשה אפילו לחלום עליהן. מדינות שהנדל"ן בהן זול בשל כלכלה מתפתחת, מטבע מקומי חלש משלנו או משק שהיה עד לא מזמן מקומי וסגור, מציעות הזדמנויות פז לתשואה גבוהה במיוחד.

איפה בחו"ל?

אינספור אפשרויות פתוחות בפניכם בכל הקשור להשקעה בנדל"I בחו"ל. כולנו מכירים את שוק הנדל"ן בארה"ב, שם מאז התפוצצות בועת הנדל"ן בשנת 2008 מחירי נכסי נדל"ן (ובמיוחד נדל"ן לדיור) עוד לא "חזרו לעצמם". כמעט כל המומחים צופים עליית מחירים מטאורית בשוק הנדל"ן בארה"ב, כאשר זה רק עניין של זמן עד שתתרחש.

שוק הנדל"ן בחו"ל מציע עוד מיקומים נפלאים להשקעה, כך בארצות מתפתחות במרכז ודרום אמריקה, בארצות במערב אירופה (גרמניה למשל) וכך גם במזרח אירופה (פולין, בולגריה) ועוד.

מגוון אפשרויות של השקעות נדל"ן בחו"ל

למה לא לבד?

לזהות נכס אטרקטיבי להשקעה זה לא פשוט. אי אפשר לאמוד את רווחיות הנכס באמצעות משתנים שמתאימים לשוק הישראלי, ולכן חשוב לבחור בחברת השקעה שהיא בקיאה בשוק המקומי, יכולה להצביע על היתרונות בהשקעה באזורים נבחרים ואפילו להציע שירותי אחזקה לנכס, מציאת שוכר או טיפול במכירתו בבוא היום.

איך מתחילים?

השלב הראשון הוא להבין כמה כסף פנוי להשקעה יש לכם. לאחר מכן, זהו הזדמנויות להשקעה בחו"ל בעיתונים הכלכליים או ברשת. פנו למנהלי השקעות בנדל"ן המתמחים בהשקעות בחו"ל ותגלו כי לכל משרד שכזה יש מדינות שהוא מתמחה בביצוע השקעות בהן. שיקלו כל פרויקט שמוצע לכם ביחס לביטחונות, גובה ההשקעה, והתשואה הצפויה לאורך השנים וקבלו החלטות מושכלות ולא כאלה הנסמכות על עלונים שיווקיים או דבריהם של אנשי מכירות.

לקבלת הצעות אטרקטיביות השאירו פרטי התקשרות:

Fill out my online form.

ייתכן ותתעניינו לקרוא גם את...