משקיעים בנכסים מסחריים בארה"ב

קרקע חקלאית בשכונת הפארק חדרה

* התמונות להמחשה בלבד

חדרה הינה אחת הערים המושכות ביותר בארץ מבחינת המעוניינים להשקיע בנדל"ן, ובפרט בולטות עיסקאות הנדל"ן של קרקעות חקלאיות בחדרה. הרווחיות מדהימה – מעל 60% רווח בתוך פחות מחמש שנים. מי המרוויחים הגדולים ואיך אתם יכולים לקבל נתח מרווחים אלה? על כך ועוד – במאמר שלפניכם.

שכונת הפארק – אחת האטרקציות של הבנייה החדשה בחדרה

שכונת הפארק נבנית בימים אלה, כאשר קרקעותיה מופשרים בשלבים ובה מתוכננים מעל 2,100 יחידות דיור צמודות קרקע, בניינים משותפים בבנייה רוויה ומגדלים בני כ 20 קומות. במרכז השכונה מתוכנן להיבנות פארק בשטח של כתשעים דונמים, ובו אגם מלאכותי, אמפי-תיאטרון, מוקדי משחק ושעשוע לילדים, שבילי הליכה ורכיבה על אופניים ומתקני כושר, ועוד.

השכונה ממוקמת בקירוב לצירי תנועה מרכזים ובשכנות לשני אזורי בנייה צמודת קרקע בחדרה. בשכונה צפויים להיבנות כאמור פארק רחב ידיים, בתי ספר וגנים, ועוד.

סטאטוס הבנייה בשכונה

הבנייה באזור כבר החלה, עם קבלת אישור לבניית 900 מתוך 2,100 יחידות הדיור הצפויות בשכונה. במרחב שכונת הפארק זרועות עדיין חלקות שהן בעלות הסטטוס של "מגרשים חקלאיים", שהן רשומות בטאבו (ולכן כל הרוכש אותן יכול להירשם כבעלים החוקי של החלקה) ומחירן תואם למחיר מגרש בסטטוס זה. חשוב לציין, כי הסבירות היא גבוהה שבמהלך הבנייה – כלומר, ממש בשנים הקרובות, יוחלף הסטטוס של כל מגרש כזה לכזה המאפשר בנייה מעליו, ולכן מחירי המגרשים יאמירו בצורה משמעותית.

60% בפחות מחמש שנים

בשנת 2009 החל שיווק המגרשים (שאז היו חקלאיים וכיום חלקם מופשרים לחלוטין לבנייה) במרחב שכונת הפארק בחדרה. אז, נמכרו מגרשים של 250 מ"ר במחירים ממוצעים של כ – 450,000 ש"ח, ואילו בשנת 2013 מגרשים בגודל דומה נמכרו במחיר של 750,000 ש"ח – עלייה של כשישים אחוזים בתוך פחות מחמש שנים.

מחירי המגרשים באיזור צפויים להמשיך לעלות. מחיר ממוצע של דירת חמישה חדרים בשכונה הוא 1,400,000 ש"ח. כיום, השכונה בבנייה, הפארק עדיין בפיתוח ומורגש חוסר השירותים קהילתיים באזור (כפי שאנחנו רואים בדרך כלל בשכונות שנמצאות בבנייה). מחירי הדירות והבתים בשכונה צפויים לזנק מעלה, עם תום הבנייה של כל הפרוייקטים הצפויים בשכונת הפארק בחדרה, בתוך כשלוש שנים.

לפרטים נוספים על שכונת הפאר בחדרה, השאירו פרטי התקשרות:

Fill out my online form.

ייתכן ותתעניינו לקרוא גם את...