רחובות המדע

הערים הכי חמות לביצוע השקעות נדלן בארהב

סקר גדול שערכו רואי החשבון הבין-לאומיים מחברת PwC  ובו נשאלו כמעט 1,500 גורמים מקומיים מקצועיים מובילים במדינה קובע – אלו הן המדינות המומלצות להשקעה בארה"ב בשנת 2015:

השקעות בדרום ארה"ב

הכיוון הכללי העולה מן הסקר הוא כי מדינות דרום ארה"ב, ובפרט המדינות בטקסס (יוסטון, אוסטין, דאלאס), צפויות לרשום עליות מרשימות בתשואה.

יוסטון, טקסס – מקום ראשון ברשימת 2015, מקום שני ברשימה משנה שעברה

העיר יוסטון "זינקה" למקום הראשון אף על פי שסומנה כהשקעה כדאית כלכלית כבר ב 2014. מדינת טקסס (שהעיר יוסטון שוכנת בגבולותיה) התחזקה מבחינה כלכלית, כמו מדינות רבות נוספות בדרום ארה"ב, בשנים האחרונות, וההשקעה ביוסטון לאורך השנים האחרונות הראתה תשואות מרשימות.

גם שכנתה של יוסטון, אוסטין טקסס, שהופיעה במקום השביעי בדירוג של שנת 2014, קודמה למקום השני המכובד בשנת 2015 והיא מיקום מומלץ להשקעה בנדל"ן בארה"ב למתכננים לבצע השקעה כזו בחודשים הקרובים.

סן פרנסיסקו, קליפורניה – מקום שלישי ברשימת 2015, מקום ראשון של שנה שעברה

סן פרנסיסקו היא אחת הערים שנפגעו קשות ממשבר הנדל"ן ולכן ערך נכסי הנדל"ן שם ירד בצורה דראסטית – וכשהוא עולה ו"מיישר קו" עם נכסי נדל"ן במדינה – העלייה צפוייה להיות חדה. בשנה האחרונה, נרשמו עליות של מעל 20% בערכי הנדל"ן בסן פרנסיסקו (לעומת עליה של כ 3% בשווי הנדל"ן בניו-יורק, לשם ההמחשה).

גם שכנתה של סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, מסתמנת כאופציה רווחית להשקעות נדל"ן השנה (במקום השישי בטבלת הסקר).

דנוור, קולורדו – במקום הרביעי, קפיצה ממקום 11 בשנה שעברה

בשנה החולפת, סימנו נכסים להשקעה בדנוור קולורדו בממוצע 20% תשואה שנתית. דנוור, עיר הבירה של קולורדו, היא אחת הערים המרכזיות בכל הקשור בסחר בין צפון ודרום ארה"ב מכיוון שהיא שוכנת בדיוק על הגבול בין צפון ודרום. משכך, מציעה לא רק אפשרויות טובות להשקעה בנדל"ן אלא גם אפשרויות תעסוקה רבות.

מי עוד ברשימה?

עוד מופיעות ברשימה של PwC הערים סיאטל, שארלוט, בוסטון ודורהם במקום העשירי (בסדר יורד).

איך מוצאים השקעה חכמה בנדל"ן בארה"ב?

אם אתם שוקלים להשקיע בנדל"ן בארה"ב, אנחנו מציעים בחום להיוועץ עם איש השקעות שמתמחה בהשקעות בארה"ב ומכיר את המדינה ואת התנהלותה מבחינה כלכלית בשנים האחרונות. איש מקצוע כזה יסייע לכם לזהות ולבצע השקעה מיטבית שתניב תשואה נכבדה.

לפרטים על השקעות נדל,ן בארה"ב השאירו פרטי התקשרות:

Fill out my online form.

ייתכן ותתעניינו לקרוא גם את...